mistä tietää että on löytänyt sen oikean? Ainahan kun rakastuu ajattelee että tämä rakkaus ei pääty koskaan. Silti se saattaa päättyä. Miksi pitää rakastua, ja seuraavassa vaiheessa särkeä sydämensä?
"Love is blind" - Rakkaus on sokeaa. Niinhän se on. Tosi rakkautta ei huomaa ennen kuin on jo liian myöhäistä. Tosin koskaan ei ole liian myöhäistä, eihän?
Kommentit